torsdag 8 november 2007

Dagssammanfattning, tråkigt inlägg...

Jaha, då var matteprovet avklarat. Det gick väl inte fullt så jätte bra kanske, men får säkert godkänt i alla fall! =)
Fick även tillbaka novellen idag, och betyget var ju faktiskt inte speciellt att klaga på. VG+/MVG-, fast Katja påpekade att hon bara hade skrivit MVG- i sina papper. Jag blev glad! =D

Efter skolan var jag på en kortare promenad med Isabell, vilket var väldigt trevligt. Var ett tag sen vi sågs faktiskt, och vi har faktiskt en del att prata om! Så blir väl en ny pizzakväll snart låter det som, vilket låter skoj!

Efter det åkte jag med min far till Heron City och knatade runt lite på Media Markt, han skulle bland annat köpa nån form av väska till sin iPod-look-a-like. (Han har inte riktig iPod, utan den där fusken)
Det inhandlades snabbt, och vi drog sedan en snabbsväng förbi City Gross för att sedan röra oss hemåt...

Dagens klagan: "Jag fick åka gamalt pendeltåg både till och från skolan!!" =(

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHA!
Nytt tåg till och från skolan :D

Jag är bättre än du, därför får jag åka nytt tåg!! :D