lördag 15 september 2007

På begäran av Max

Skulle vilja såga den inkompetenta jävla nollan Max. Han sitter och gnider sitt arsle på datorstolen och spelar nåt jävla spel samtidigt som han sitter och totalsågar min blogg för att jag aldrig sågar någon.
Dags för en sågning alltså! Du är så jävla patetisk så det finns inte! Om jag vore som dig skulle jag gå och hänga mig direkt, eller be någon som sitter inne på Hall att skjuta mig omedelbart! Skulle inte klara av 5 min i din kropp!
Till och med jag har ett mer värdefullt liv än dig Max, till och med jag! För du din lilla gnagare har ju inte ens tillräkligt händelsefullt liv för att skaffa en blogg!
Utan mig vore du ingenting!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Duktigt! Du är ju redan bättre på att såga folk! Allt du behövde var en spark i (det relativt feta) arselet.
Skulle vela tillägg att den där Max är totalt värdelös, han är ju tillochmed kompis med en komplett idiot som avgudar Alex Shulman. (Hur fan man nu stavar det...)

Anonym sa...

Vilken sågning :P