måndag 27 augusti 2007

Trött och (o)sliten

När jag nu sätter mig ner vid datorn igen så noterar jag att det är måndagkväll, och jag är väldigt trött. Jag tycker inte det är så konstigt med tanke på att det är just måndagkväll och man normalt sett är ganska sliten då efter alla läxor.
Då kommer jag att tänka på att jag inte har några läxor, jag har faktiskt inte ens fått böcker i nåt ämne än :O
Jag blir bara mer och mer rastlös med dessa korta dagar utan läxor. Måste vara därför jag är trött. Men varför? Jag menar dagarna går och går, och jag borde ju vila väldigt mycket på det sättet - men icke sa nicke, trött är vad jag är!

För att nu lämna mina spekulationer ett tag:
Dagen har varit bra, endast matte & engelska idag - samt lite mentortid. Vi fick fylla i ett papper om vilka mål vi har i varje kurs, samt hur vi ska nå våra mål. Jag skrev "Mål: MVG, Plugga(?)"

Efter skolan gick jag & Amanda förbi Sats och skrev upp oss på ett yoga-pass på onsdag kl. 12. Ska bli spännande att testa yoga faktiskt. Så jag ser fram emot onsdagen med skräckblandad förtjusning.

Vi åkte sedan vidare till Tullinge för att hon skulle hälsa på en kompis som går på Tullinge Gymnasium. När det var avklarat, gick vi tillbaka till tåget och hon åkte hem, medan jag gick hem.

Senare under dagen var jag på en promenad med Isabell.
End of Story!

1 kommentar:

Anonym sa...

Och under kvällen har du haft en väldigt intressant diskussion med mig angående kärnvapenkrig och spågummor med mig! (: