fredag 24 augusti 2007

Nya skolan

Dags kanske att dra igenom hur nya skolan är.

Den verkar riktigt bra faktiskt! Jag tror jag kommer trivas skitbra på det här stället. Klassen verkar helskön, och det kan nog bli riktigt skoj det här.
Vi har fått sk. Elevkort, som gör att vi tar oss in på skolan när det är låst, hämta ut lunchen, låna böcker, osv. Det verkar riktigt coolt faktiskt!

En vecka har nu gått, och vi har fortfarande inte fått några böcker, eller schema. Vi får antagligen sånt nästa vecka, eller veckan efter det.
Matteboken kommer för övrigt att bli "Matte tretusen" till min stora glädje =D

Börjar dock bli lite lätt uttråkad eftersom vi inte har fått några arbetsuppgifter ännu, så snart måste jag nog börja plugga på egen hand för att inte dö. Det kan hända att jag börjar med nåt historiaprojekt, men är osäkert. Kom med förslag!

Ang. kvällen, ska kanske till Patte & kolla på film, men det återstår att se hur det blir med det. Om det inte blir, nån som har förslag på vad man kan göra? =)
Promenad är välkomnat ;)

Inga kommentarer: