söndag 30 december 2007

Ikea och morgondagsplanering

Sjukt trött blir man efter en heldag på Ikea med Max! Inte blir det bättre heller av att sedan springa vidare till Media Markt.. Trodde faktiskt att fötterna skulle brinna upp när jag väl satte mig ner hemma i köket igen. *puh!*

Men lyckligtvis hittade jag ett par tofflor på Ikea! :D
För övrigt såna som jag & Amanda köpte för flera år sen som jag nu trodde var slut!! Helt otroligt, och vad glad man blir efter såna upptäckter!

Inför morgondagen: Kliva upp, sprätta champagneflarran och party hela dagen lång och slockna 23,59. Eller nåt... Tror jag måste planera om det där lite, eller nåt sånt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha jo, jag är faktiskt det.. Uppvuxen i Karlstad vet du! Hahaha ;)

Anonym sa...

Gott nytt år på dig förresten! :)