lördag 29 november 2008

Lördag


Idag vaknar jag med en fruktansvärd migrän (Detta har inget med den tidigare fotograferingen att göra)
 och bestämmer mig för att jag inte kan gå till skolan i detta skicket. Åtminstone inte till första lektionen, men kanske till andra.
Sagt och gjort, jag sveper runt 75 olika värktabletter och återgår till sömnen, tills jag finner den uttråkande, och jag beger mig till skolan.

Efter skolan gick jag och Miss Carlsson på stan en sväng, diverse saker inhandlades såsom julkort, present till far som fyller år imorgon, och självklart en hel del till mig själv. Vi käkade även med mr. Jönsson, men han lämnade oss kort därefter.

Hem snabbt, klaga till mor på att jag ser ljuset i tunneln och att min hääääärliga förkylning bara gör sig alltmer påmind för varje sekund som går. Iväg vidare till stan igen för att med Tove & Mickis gå på ett kort mingel som LUF hade anordnat på Sergel Plaza. Trevligt trevligt, dock var vi tvungna att gå ganska tidigt för att vi skulle kolla på bio. (Madagaskar 2)
Rekommenderas!

Nu ska jag dricka te och försöka bli frisk....

4 kommentarer:

Anonym sa...

:O haha var madagaskar 2 bra?!:P Inte lika bra som ettan väl?

Joakim sa...

Jag har inte sett ettan...

Anonym sa...

men tvåan var bra?:P

Joakim sa...

Den var väl helt ok :)