onsdag 19 november 2008

Inför onsdagen




Var då ett tag sen sist jag bloggade, av diverse anledningar...




Imorgon blir det först idrott med en timmes Tennisspelande, kan nog bli riktigt kul! Sedan Kemi och efter skolan tänkte jag fika med Monsieur Martin. Var sjuuuukt länge sen jag träffade honom! Har nog hunnit hända en del, han har ju hunnit gå ut gymnasiet och en massa skit :)






Vår kära mentor fyller ju år imorgon, så Joakim tog på sig att starta en insamling för att vi skulle kunna köpa något roligt till henne. Blev då en stor kopp, fem tesorter och en tekula formad som ett hjärta. Känns som att det blev bra till vår kära Ingela! Hon är så snäll med oss att ingen satte sig på tvären och sa "Nej" till att ge pengar. Var kul.






Nu ska jag lägga mig för natten och sova. God Natt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jösses, nu kallas jag till och med för monsieur. Bara för att gick på franska? ;)

Joakim sa...

Självklart! Tänkte att du skulle känna dig lite hemmastadd ;)