fredag 3 oktober 2008

Blickar framåt

Oktober kommer bli en riktigt händelserik och rolig månad!

Här kommer ett axplock:

Imorgon ska jag som sagt till Susan i Västerås, nästa lördag blir det kryssnings-konferensresa med Folkpartiet, den 25e kommer släkten och stannar drygt en vecka, blir även en kryssning då. Till detta kommer jag även att gå på mitt första Kultur och Fritidsnämnden-möte, vilket känns riktigt stort!

Jag är ju då enligt efterforskningar den yngsta att få ett politiskt uppdrag i Botkyrka kommun.

Jag ska även ingå i föreningsutskottet, och blir då att gå på första mötet även där då denna månad. En sak dock som förbryllar mig är, att jag ska ingå i dialoggruppen för Hallunda/Norsborg.

Detta är ganska intressant, då jag inte bor där, dessutom är den gruppen förhållandevis stor redan, och Tullinge-gruppen är betydligt mindre - dessutom har inte Fp någon representant i den gruppen...

Ska prata med Moa idag och fråga om det verkligen ska vara så här...

Inga kommentarer: