torsdag 18 september 2008

Susan A.

Om någon känner för det, så får ni gärna vara min skugga under en hel vecka... Undrar egentligen hur många som skulle palla med. Börjar inse att jag gör en hel del om dagarna.

Men hur som helst, var på ett möte igår, samt ett annat igår, men är inte det jag ska skriva om nu.

Jag loggade in på partiets internprogram NUBBS alldeles nyss, och där finner jag ett avskedsbrev från Susan Aref, (numer) fd. Distriktsordförande i LUF-Västmanland.

Vill bara säga att Västmanland verkligen förlorar en helt fantastisk människa! Jag har under min tid i LUF komit Susan väldigt nära, och jag är glad för det. Hon är helt enkelt fantastisk, finns inte ord att beskriva henne. Man måste liksom bara träffa henne!

Här är för övrigt mitt första inlägg om Susan för den som är intresserad. Något ocharmigt kanske...

1 kommentar:

Anonym sa...

Nämen.. oj! Wow. Tack så mycket Joakim!

Tack. Jag sitter här och ler hur brett som helst nu! Du är inte dum du heller.. och jag försvinner ingenstans. Jag lovar :)

*stor kram*