måndag 8 september 2008

NU ska Joakim börja blogga igen, det har tagit ett tag, men nu är jag på G!

Apropå att bli historisk: Jag kan vara den yngsta i kommunen som får ett politiskt uppdrag, so far. Kanske inom partiet också?

Måste bara slå ett slag för Espressohouse! Ett ställe jag har dissat så många gånger måste jag nu erkänna har bland det godaste kaffe som går att få tag på i den här stan! Soyalatten är helt underbar =)

Måste nog börja jobba med biologin...och matten...och samhällskunskapen. Nåja, en hel del med andra ord!
Bloggar nog mer ikväll.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha det måste ha varit er stora passion för kaffe som förde dig och Anna samman XD

Joakim sa...

Det, och vårt stora intresse för sex, sprit och andra droger =)

Anonym sa...

Ooops, klickade in här för att skriva "välkommen tillbaka". Men det slutar med att jag får hålla för ögonen :P

Joakim sa...

Haha, förhoppningsvis ska du inte behöva det ;-)

Anonym sa...

Haha sdjälvklart men det var liksom underförstått:P

Anonym sa...

rabatt med csn-kortet, asnaisssss