fredag 8 augusti 2008

All makt åt arbetarklassen


Nu bär det av till Rättvik för kongress!

Är mulet och allmänt tråkigt väder ute, dessutom sitter jag i princip ensam. Och alla som känner mig vet hur svårt jag har för att vara tyst...

Blir nog inte att åka på kryssning på Söndag med Robin och Moa som planerat, men man vet aldrig!

Saknar för övrigt vissa människor som borde finnas med på detta tåg, måhända att de kommer senare helt enkelt. Återstår sedan att se vilka man umgås med denna kongress, blir förmodligen nytt spännande folk! Vet redan några stycken som ska dit som jag aldrig träffat förut, så blir förmodligen spännande :)

Känner mig redan lite trött, kanske blir en tidig kväll? Förhoppningsvis går det över när vi kommer fram.

Vet någon vem Benjamin Dousa är? Ring eller messa mig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ehw? Det där märket ser ut som en blandning mellan nasse- och sossemärken. :P

F.ö. är ditt inlägg inte värt att komenteras. ;)

Anonym sa...

Hörrö du! Joakim von bratwurst! Nu har jag börjat skriva i min blogg dagligen, och är du inne och kommenterar? NEJ, NEJ! =D =D