tisdag 1 juli 2008

Sista inlägget

Det här blir då troligtvis mitt sista inlägg innan jag lämnar min kära Hufvudstad för att vara i Narvik ett par dar.
Jag återkommer dock på fredagen igen, för att åka till Gotland. Lägger upp ett reseschema till höger så ni får se!

Information för människor som befinner sig i Kiruna under fredagen:
- Jag anländer dit vid 9-tiden på morgonen, sen är jag där fram till 13:45 då mitt flyg avgår. Om ni vill hitta på något, vänligen hör av er till mig på min mobil!
Ännu bättre är om ni kan skjutsa mig till flygplatsen ;-)

------------------------------------------------------------------
Edit:
Jag passar på att testa den nya blogglänksfunktionen, rösta gärna på vilken ni tycker är bäst! Den som vinner blir kvar efter fredagen när jag kommer hem =)

Inga kommentarer: