söndag 8 juni 2008

Dagssammanfattning & Imorgon

Kväll så, och dags att sammanfatta den något händelselösa dagen.

Blev en promenad med Anna till Tullinge Centrum, dagens höjdpunkt faktiskt! Därefter Kungens Kurva med allt vad det innebar, IKEA bl.a.
Var sedan till grannen och käkade tårta, hon fyllde ju år igår - Trevligt trevligt!
(Känner att jag umgås en hel del med grannarna)

Imorgon blir det då skola som vanligt, hoppas att Cissi har hunnit rätta mitt prov om EU & FN, samt uppsatserna - är sjukligt nyfiken på mitt betyg! Även fast jag vet att jag ligger säkert på ett VG, men vill ju så klart ha ett MVG - är ju trots allt Samhällskunskap A!

Efter skolan blir det då ett besök till Riksdagen för att träffa Zimbabwes opposition. Det hela inleds med en middag, därefter lite anföranden från både Birgitta Ohlsson (fp) och Lars Leijonborg (Högskole & Forskningsminister, fp). Senare även lite paneldiskussioner från diverse människor, och det hela avslutas med mingel i Folkpartiets klubbrum på Riksdagen.

Blir nog en bra dag!

Nu återstår bara att se vad jag ska ha på mig... En kavaj vore lämpligt. Mer? Eller räcker det så? Bara en kavaj alltså.
Kanske ska ha en t-shirt under. Men samtidigt vill man inte ha för mycket kläder pga värmen, men inte heller för lite då det ändå är ett relativt formellt möte. Usch vad jobbigt det blev!

Inga kommentarer: