torsdag 15 maj 2008

Torsdagkväll, fortfarande sjuk

Nu är jag hemma efter en intensiv dag!

Blev ingen Rix FM-Festival pga, tidsbrist för Anna samt sjukdom för mig. Kanske lika bra det!

Men hur som helst, åkte iväg till Café Liberal där SL:s 1:e Vice Ordförande Lennart Rohdin var inbjuden att debattera mot någon Christian från planka.nu
Otroligt intressant debatt, och jag fick verkligen en bredare bild av Stockholms lokaltrafik!

Satt ett par timmar på partilokalen idag också och pluggade. Blev lite Biologi, eftersom provet är imorgonbitti. Önska mig lycka till! Handlar f.ö. om Evolutionen.

Och personligt till Froby: Förlåt, är inte meningen att vara så överlägsen mot dig ;-)

Tror förresten att mina streptokocker börjar övergå till Pneumoni. Inte bra, inte betala!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det gör inget, jag vet att du inte är det alla fall :)

/Andreas Froby