söndag 18 maj 2008

Lördagkväll med ost

Precis hemkommen från en liten tillställning hos Isabell och Malin. Stämningen var kanske inte på topp, men det var trevligare än att sitta hemma i alla fall!

Isabell blev glad över Bee Movie iaf, vilket känns bra! Ska nog försöka hitta den där CD-skivan till henne redan på Måndag. Annars får jag vänta till Tisdag och se om den kommer i tid då!

Just nu sitter jag och äter valnötsost för mig själv. Ja, mina damer och herrar! Jag äter ost. Hur tragiskt är det på en skala, när man sitter ensam på lördagnatt och äter ost?

4 kommentarer:

Unknown sa...

Det är iaf mindre tragiskt än hur jag spenderade lördagkvällen.. jag låg och hade ångest och var ledsen över min stulna cykel. I Eskilstuna. Ensam. Blä :(

Joakim sa...

Nej vad tråkigt! Vem stjäl en cykel liksom!? :O

Unknown sa...

tydligen en himla massa folk i e-tuna.. kanske inte var så smart att låsa den vid centralen. men liksom, var annars skulle jag ha ställt den?! blä.

Joakim sa...

Fortfarande väldigt dumt :(