onsdag 14 maj 2008

Kvällsinlägg

Nu är jag hemma från middagen!

Det fanns nog ingenting att klaga på under kvällen, maten, folket - ja allt! - Helt underbart! Ge mig mer, mer, mer!

Ska nog sova nu, för att gå till vårdcentralen på morgonen imorgon och få lite Kåvepenin mot mina streptokocker. Klarar inte av det här mer alltså!
Dock är jag lite tveksam till om jag verkligen orkar gå dit. Är ju öppen mottagning mellan 8.00-10.00, men jag börjar ju 8.30, vilket innebär att jag troligtvis kommer missa en hel del!
Men inte bara det, jag hatar nämligen att sitta och vänta på hjälp på en vårdcentral! Måste vara det absolut tråkigaste som finns...

Nåja, återstår att se vad som händer. Imorgon blir det då troligtvis, vårdcentralen, skola, hem, plugga till biologiprovet och sist men inte minst, Rix FM-festival i Kungsan!

Blir nog hur roligt som helst. God Natt för idag

Inga kommentarer: