fredag 25 april 2008

Te, inför styrelsemöte osv.

Gjorde mig precis en kopp te, och ska sedan krama ur tepåsen och slänga bort den. Men ser till min stora glädje att min kaffekopp från tidigare idag står alldeles bredvid temuggen. Bra! Då är det ju bara att slänga dit den *plask*
Inser just då att jag inte bara lämnat koppen här, utan även innehållet från tidigare idag...

Imorgon blir det att träffa Anna 9.30 ungefär och promenera till Karolinska sjukhuset, och ta bussen därifrån till Hallunda. (Någon som vet hur lång tid det tar?)
Därefter titta när Patte spelar badminton från 11-12 ungefär och direkt därefter bege mig till Tyresö. Nåja, så ser åtminstone planerna ut.

I Tyresö blir det att till en början träffa Douglas, dricka kaffe(?) och sedan försöka hinna göra lite nytta innan styrelsemötet börjar. (kl. 15:00)
Jag räknar med att alla kommer! Är rätt viktiga grejer vi ska ta upp imorgon, bl.a. klubbdelningsfrågan, omplaneringar av kampanj osv. En hel del med andra ord!
Det som lär ta mest tid, blir nog att diskutera klubbdelningen, om hur en eventuell styrelse skulle kunna komma att se ut i diverse klubb, hur nära vi ska samarbeta med varandra osv.

Än mer jobb lär det väl bli efter delningsbeslutet, men det är en annan femma! Vi kollar på nuet, och då är det själva diskussionen som står på tapeten.

Nu ska jag återgå till min kopp te. Hörs imorgon!

Inga kommentarer: