tisdag 15 april 2008

Pessimisten

Det värsta jag vet är när folk motarbetar en, i synnerhet i någon form av "bror duktig"-stil. Ni vet, "Jag kan allt, och du kan inget". Jag vet att jag kan uppfattas så, men jag hoppas verkligen att ingen inom det egna partiet någonsin har eller kommer få uppleva det. Jag är oftast sån mot personer med helt andra åsikter än jag själv, inte mot mina vänner. Även fast vissa av dem är lite knäppa, men det är ju jag med.

Spontan tanke: Antingen slutar jag eller så smäller det

Edit:
Jag lär inte besöka partilokalen på väääldigt länge. Om jag någonsin återvänder är frågan...

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag fattar inte. ska du sluta med politik???
jocke, du måste hålla mig uppdaterad, halooo.

Joakim sa...

Haha, troligtvis inte ;-)
Men blir lite lätt irriterad ibland bara =)