måndag 14 april 2008

Monday

Var nyss på utvecklingssamtal, det gick väl ungefär som väntat. Ingen större katastrof alltså =)

Var hemma från skolan tidigare idag, har haft en fruktansvärd migrän, som tyvärr inte verkar vilja släppa än heller. Enligt säkra källor har Douglas & Vincent varit helt förkrossade, och enligt antalet gånger de ringt och försökt väcka mig så måste de ha saknat mig. Känns alltid kul ;-)

Frida har lagt upp sin kandidatur på NUBBS:en (Internprogram), och det var väl inga större nyheter direkt. Hon planerar nog att sitta kvar, och fortsätta styra LUF i samma riktning som tidigare. Både på gott och ont, hon har visserligen gjort väldigt mycket internt som jag gillar! Bl.a. FSDO-möten, ni som är insatta förstår.

Mina tidigare planer på att lägga ned min röst börjar försvinna, har jag blivit utsedd till ombud så ska jag väl ändå rösta åtminstone? Det är väl det minsta Stockholm kan kräva från mig? Frågan är då vem? Blir det Frida mot Philip är nog utgången ganska spännande, och allt kan avgöras under ett kortare möte.

Inga kommentarer: