torsdag 3 april 2008

Dagsuppdatering

Ahh, kändes härligt när Fp ringde upp mig idag och var på så trevligt humör! Blev för övrigt inbjuden på ett möte nästa vecka också. Tror det var lite grann för att bevisa att de inte hatar mig =)
Ska f.ö. möta dessa människor på Torsdag, innan mötet i Haninge med MUF & KDU. Ska ju på kampanjmöte med dem, förhållandevis intressant tror jag det kommer bli.

Känns för övrigt riktigt bra att jag har nåt inplanerat för varje dag nästa vecka! Det betyder att den veckan bara kommer blåsa till, sen börjar skolan igen. Kommer kännas kanonbra!
Och på söndag blir det ju att uppdatera "Att göra"-listan, så ni får se lite mer i detalj vad som kommer ske. Kan utlova en hel del spännande!

Biologiprov imorgon, inte speciellt roligt när man inte ens kan hälften. Men ska nog göra mitt bästa! Mer kan jag ju inte göra, right?

1 kommentar:

Anonym sa...

tönt