torsdag 13 mars 2008

Tors-dag

Vilken dag! Men gud så trevligt det har varit!

Har varit och klippt mig idag, som hastigast, och så har jag suttit på partilokalen, varit på Café Liberal och hunnit leverera moments som aldrig förr.

Jag inleder mattelektionen idag med att lägga mig på bordet, somna en stund för att sedan vakna till och inse att nu är det rast = kaffe.
Jag springer iväg och halsar först en kopp, sen tar jag en till som jag knappt lyckades få in i klassrummet. Dock lyckades jag överlista Jenny och sedan var katastrofen ett faktum.

Mitt första moment:
*Jag hoppar på stolen*
-Joakim, vad gör du?
-Jag vet inte...Det är det som är så spännande med mig, man vet aldrig vad jag hittar på härnäst!

Mitt andra moment:
-Vad tycker du om Pensionärer?
-Att de är gamla...?

Jenny står för det här inläggets tredje moment:
-Vet ni vad det är för dag imorgon?
*tystnad*
-Internationella pi-dagen! Vet ni vad ni borde göra då? Jag tycker ni borde äta π-zza, eller kanske en π-rog!

Mycket mer har hänt, men klockan är midnatt, och jag har haft full fart sen sex imorse. Dags att kolla på tv nån timme och sedan sova. (Förhoppningsvis)

Inga kommentarer: