fredag 7 mars 2008

Inför Västerås

Så där, då var allt nedpackat! (Hoppas jag)

Jag vet att de andra som ska till Västerås kommer mötas 15.30 på Centralen för att hinna med deras tåg (som går en timme före vårt). Men, tidspessimister som jag & Douglas är kommer att mötas redan 15.00 - för att hinna!

Dock har ju vi inplanerat att hinna äta och bl.a. köpa fika och sånt där. Blir nog en väldigt trevlig resa, känner mig inte alltför hyper - även fast väldigt många har antytt det idag.
Fast man ska väl kanske tillägga, de kommentarer jag har fått har bl.a. varit "Men du är ju alltid jättepigg" *Nedsättande ton*

Nåja, nog om detta. Inte alltför kul att höra bara, men hellre det än att man är tråkig - vilket många personer som sagt så här faktiskt är!

Nu ska jag packa ner en bok kom jag på, får se vilken det blir. Mannen som dog som en lax kanske?
Eller så köper jag snabbt en bok av Åsa Larsson! Lite småroligt faktiskt att de böckerna utspelar sig i Kiruna, och inte i Stockholm alt. Ystad som alla andra svenska deckarböcker.

Inga kommentarer: