måndag 3 mars 2008

Dagsrapport

9,01 anländer jag till klassrummet. Allas blickar vänds mot mig, först med en tanke som "Vem fan är det nu då?"
Sen när alla ser att det är jag återgår alla till filmen - helt utan att lägga en ljudlig kommentar! Blev lite chockad faktiskt...

Vi kollar Sicko, och det ska bli rätt intressant att se slutet på detta på onsdag.

På samhällskunskapen får vi veta att vi ska jobba hemifrån imorgon! Woho! Det innebär alltså i praktiken: En ledig dag =)
Ska snacka med Marit om vi kanske ska passa på att ses då? Eller så ägnas dagen helhjärtat till matteboken. Haha! Var det nån som trodde på det eller? I så fall är jag besviken på dig...

Nej, nu ska jag hälla i mig en massa kaffe!

Newsflash: Min mor heter Lena, är född 23 December 1960. Det är Douglas mamma Lena också

1 kommentar:

Anonym sa...

Hatar matte! :P .