fredag 8 februari 2008

Knölvalar, på längden, bredden, krogen och på stan....

"Den fikaberoende knölvalen Maria-Eleonora. Alias oraklet"

Ja, det är tydligen jag det... I alla fall om man frågar Douglas - bara att acceptera? Haha, inte jag! Nu är det krig som gäller! Ska komma på något riktigt vasst jag kan säga till honom =)

Ikväll är det kampanj som gäller, sticker till partilokalen i Gamla Stan vid 7-tiden och sedan käkar vi och kollar film för att sedan avsluta med kampanj. Det bästa är ju att LUF betalar allt, så är ju bara att hänga på! =)

Vet inte hur jag ska göra sedan, är bjuden på två fester ikväll - en med Leila & co i Rönninge (nära hem) eller så en med några MUF:are på krogen. Återstår att se vart det slutar, troligtvis med att jag åker hem och sover xD
Joakim upphör aldrig att förvåna...

1 kommentar:

Anonym sa...

palla festa med MUF:are