torsdag 14 februari 2008

Jag går under!

Ja, det är faktiskt sant. Joakim Storeide i egen hög person håller på att göra en favorit i repris - gå in i väggen, eller om vi ska vara ännu mer riktiga: SPRINGA in och förbi väggen.

Pratade med Max idag om hur stressad jag känner mig, och han verkar förstå mig. Känns bra!
Som det ser ut nu har jag inte en oplanerad dag åtminstone den närmaste månaden - och jag törs inte kolla för Mars. Just ja! Började tänka på Västeråsresan nu...(7-9 Mars)

Pratade med Erik (lite osäker på namn) på Café Liberal idag, om just det här. Han gjorde en snabb notis om att om man sitter i Redaktionsrådet för Radikalt Forum så är det akuten nästa - utan tvekan för mig. (Då med hänsynstagande till allt annat jag är engagerad i)
Han hade själv nämligen hamnat på sjukhus just pga stress och legat inne två dagar. Det som skrämmer mig mest, är just att bli inlagd!
Alltså jag gör hellre om nian och gasar på ännu mer tills jag tappar livslusten än hamnar på sjukhus! Jag orkar verkligen inte med det.

Jag känner så väl igen alla symtom, jag kan sova hur mycket som helst, jag har inte tid för kompisar utanför skola & LUF, när jag kommer hem kollar jag mail, svarar och läser allt möjligt för att hålla mig uppdaterad om ALLT som händer i världen. Dessutom har jag konstant ont i huvud & mage, en sån där sur känsla i magen - nån som känner igen?
Mina händer och leder värker alltmer för varje dag som går och jag blir mer och mer känslig för väderomslag - i synnerhet kyla.

Jag hade verkligen sett fram emot en lugn skön helg efter biologiprovet imorgon (som jag inte hunnit plugga till än) MEN! Då blev jag påmind om kampanjen på kvällen/natten och sedan årsmötet på lördag med start 9.30 och sedan även på söndag.

Nej usch för det här... Imorgon i alla fall ska Patte göra mig glad! Han ska köpa ut cigg åt mig, alltid något att lugna nerverna med =)

1 kommentar:

Anonym sa...

EASY, BIG FELLA'