onsdag 30 januari 2008

Städdag

Är typ jätte stolt över mig själv, har nämligen städat i flera timmar idag! *Klappar på huvudet*
Blev riktigt nöjd faktiskt, så nu är alla böckerna uppställda, hyllorna dammtorkade, lådorna tömda från skräp och allt sånt där. Fick dock ett litet infall om hur man kan göra snyggare, så ska iväg på IKEA ikväll och införskaffa lite grejer. =)
Har också kommit på en teori om hur jag ska möblera om, dessutom vart jag ska placera Xboxen!

Känner att jag har varit riktigt riktigt flitig idag - MEN! - Jag har inte börjat med svenskan än. Och den ska vara klar till imorgon.... Nåja, det går säkert lika bra att maila den till Katja.
Tycker om Katja, lätt en av våra bästa lärare!
Och Nej, det beror absolut inte på att vi typ alltid får sluta tidigare/jobba hemifrån! Nej Nej, Katja är en fin människa - det ska man komma ihåg. =)

Nej, IKEA var det... Adjö!

Inga kommentarer: