onsdag 30 januari 2008

Onsdagkaosmorgon

God Morgon!

Frågan jag ställer mig denna morgon är "Hur ska den här dan sluta?"

Det började med att klockan ringde imorse (2ggr) och efter att ha stängt av den tänker jag "Nää, det är så TRÅKIGT att kliva upp". Hur fan kan man överhuvudtaget ens tänka ordet tråkigt innan man ens har vaknat till tillräkligt för att fatta vad det är som händer runt omkring en!?
Så jobbigt var det alltså inte, men däremot tråkigt...

Sedan motiverade jag mig med "Om du kliver upp nu så hinner du läsa lite ur boken du köpte igår" tanken ledde vidare till "ahh, fysik...".

Jag gick iväg och duschade och fick sedan halva schampoflaskan i ögat (grovt uppskattat) så nu är mitt öga alldeles uppknullat...!
Känns inte alls bra. Dessutom så slog det mig "Hur fan kan man motivera sig att kliva upp för att läsa fysik!?"

Oj oj oj, den här dan kan inte sluta bra! Kommer säkert bli påkörd av en cykel eller nåt annat helt otroligt....igen(!)

1 kommentar:

Anonym sa...

"Jag gick iväg och duschade och fick sedan halva schampoflaskan i ögat"

<3