torsdag 24 januari 2008

Dagssammanfattning

Så, dagen blev rätt händelserik! Började med promenad med Max som sagt, och senare fika med Marit, Nattis & Elin. Elin lämnade dock församlingen efter en stund, och efter ytterligare en halvtimme(?) gick även Marit.
Vi andra satt kvar i 37min efter stägningsdags! Nåja, trevligt sällskap i trevlig miljö kan sluta så...

Jag sprang sedan hem för att möta Amanda (kusin) och fika och prata. Är ett tag sen sist faktiskt! Under höstlovet tror jag... Det slår mig nu; Jag träffar mina vänner oftare än mina närmaste släktingar.

Imorgon blir det kanske att gå förbi gymnasiet och träffa gamla kompisar på morgonen, och sedan blir det lunch med Amanda.
På kvällen blir det teater! Chalmers-spex, (särskrivet?) så blir säkert roligt!
Nej, nu ska jag sova. God Natt!

Inga kommentarer: