tisdag 8 januari 2008

Café Liberal!

Då var det bestämt, jag och Douglas ska göra ett besök på "Café Liberal"!
Kan måhända bli förhållandevis rätt intressant, eftersom man ska ta ställning till vilken presidentkandidat de ska stödja. För att göra klart vem jag stödjer, har jag lagt till en liten x-tra grej till höger i bild med olika nyheter som rör Hillary Clinton.

Nu måste jag ha en kopp te, ska nog sova sedan - är verkligen supertrött!

En tanke bara, borde man visa sin politikerblogg för Cissi? (Samhällslärarn)
Skulle kunna höja betyget...?

1 kommentar:

Anonym sa...

Så det var du som självmant placerat ut den där jävla reklamen jag fick slita hårt för att blockera?
Nåja, nu slipper jag den och kan leva vidare i min lilla ickereklamkapitalistiska värld. ;)
Dessutom lär jag Anna hur man gör! :)