söndag 16 december 2007

Söndagmorgon

Jaha, det blev visst en väldigt kort nattsömn även denna natt... Vaknade för drygt en timme sedan klarvaken, och hur mycket jag än försökte så kunde jag inte somna om. Så morgonen har så långt spenderats med att kolla lite olika klipp på Youtube. Faktiskt riktigt underhållande, emellanåt.

Det man bör göra är faktiskt att kolla alla tänkbara klipp med parodier på Carl Bildt! Det är faktiskt riktigt roligt, och Göran Gabrielsson är ju en kung på imitationer av alla dess slag - även värt att kolla upp honom.

Nu ska jag nog vandra iväg och kolla om DN kan ha anlänt, eller om man måste läsa nätversionen. Måhända dock att pappersversionen är något bättre. Trots att jag är en relativt miljömedveten person, så är det ändå något speciellt att vakna upp på söndagmorgon, hämta tidningen och lägga sig i sängen och läsa. Riktigt mysigt faktiskt =)

Nä, vi får väl se vad dagens politikämne blir, för er intresserade kan jag tänka mig att det handlar om utrikesfrågor. Håll ett öga på bloggen under dagen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skulle DU vara miljömedveten?! :P