lördag 29 december 2007

Sista lördagen år 2007, känns...vemodigt

Jaa, blev ju inget till inlägg igår efter att Max anlänt, men ska dra en snabb resumé:
  • Max kom
  • Max Somnade
  • Jag låg och läste & lyssnade på musik 2½ timme medan Max sov
  • Vi vaknade samtidigt idag
  • Idag var Max trött och inte jag
(Max påpekar att han inte somnade direkt, utan först fikade och liknande. Men i korta drag, det här är vad som hände!)

Nu satte han på en Metallica-skiva som han köpte under dagen, och ärligt talat jag förstår varför den människan har huvudvärk ibland! Alltså jag klarar knappt av det här, och vi har hittills hört EN låt!! Herre gud, och det värsta är att han sitter och diggar med..

Det är i såna här situationer man har en del val:
  1. Ring snuten.
  2. Stryp Max.
  3. Stäng av oljudet.
  4. Gå och blanda en Treo och samtidigt ge Max en sömntablett så han somnar (om möjligt) snabbare än igår så man kan stänga av.
Hmm... Kom faktiskt på en sak!
Köpte en till blekning idag! Dessutom innehåller den här INTE ammoniak, vilket känns en hel del lungande! Är inte ammoniak i hårprodukter förbjudet i Sverige?
Funderar på om jag ska prova bleka mer idag, eller om jag ska göra en inpackning först. Köpte det också, så jag är förberedd - eftersom det lär behövas!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jo, jag kom på att du kan testa avfärga håret :)

Anonym sa...

inpackning först..