fredag 21 december 2007

"Ingen vila idag alltså..."

God Morgon!

Eller snarare Förbannade Morgon.... Lyckades inte somna en minut före 5, och sen skulle man upp 6 hade jag tänkt mig, men drog mig till 6.30 faktiskt. Har ju lite föraning om hur dagen kommer urarta sig:

  • 8.45. Avslutning på skolan med julshow
  • ~10. Ringa Max och kolla vart han är
  • ~10.30 möta upp Max (med familj?)
  • 12.30 (senast). Vara på Cosmonova och hämta ut biljetter till filmen
  • 13.00 Filmen börjar. Någon om havet, lät intressant faktiskt!
  • ~15.30-16.00 Möta Isabell för att julhandla
  • Måste någon gång här även hinna förbi Sabis och hämta ut julklapp åt mor & far..

Låter kanske inte mycket, men är helt klart stressande i alla fall!

Så därför ska jag nu sätta mig ner med min kopp te.....Nej fan, måste börja göra mig i ordning ska ju åka snart. Fuck! Ingen vila idag alltså...

Inga kommentarer: