fredag 28 december 2007

I väntan på...

Oj, glömde visst bort att blogga igår! Nåja, sånt som händer när man har ett minne som jag..

Om ungefär en timme landar Max på Arlanda, sedan ska han väl ta sig genom alla jävla kontroller och skit. Funderar på om jag ska möta honom på T-centralen, eller om han får åka hit själv? Visserligen är det väl inte så kul att åka själv med pendeltåget så sent, men å andra sidan så är ju det precis vad jag får göra om jag ska möta honom!
Nåja, han skulle ringa mig när han var på Arlanda, så får vi se hur jag gör.. Är ju lite lat också, haha!

Gårdagsnatten:
Jag bestämde mig för att "nu jävlar är det dags, nu ska det svarta bort!"
Sagt och gjort, fram med blekningen (från H&M) och tryckte i den. Stank som fan gjorde det, typ en blandning mellan ammoniak och salpetersyra? Nåja, speciellt hälsosamt luktade det inte..
Efter en halv timme tyckte jag mig inbilla mig lite resultat, och då var det ju också dags att tvätta ur krämen.
Ställer mig i duschen, börjar tvättar ur det och känner återigen den där sträva känslan som bara uppnås efter en ordentlig blekning. Änligen tänker jag! Nu är det borta!

När jag kollar mig i spegeln ser jag till min förvåning att inget har hänt. Det blonda har blivit någon nyans ljusare men den svarta skiten sitter kvar *hmpf*
Blir nog att försöka mig på en till hemblekning (Inte H&M) och se hur det går, skillnaden blir bara att den gången blir det personligt. Jag vs. svart hårfärg! Bara en kan segra...eller nåt?

Upptäckte faktiskt imorse....okej, klockan var 2! Men iaf, upptäckte det svarta trots allt har gett med sig lite, det är något mattare i färgen och jag har faktiskt några väldigt tunna blonda slingor!
Haha, där fick du jävla hårfärg var första tanken! :D

Nä, nu ska jag dricka lite te... Kanske bloggar efter att Max har kommit...?

Inga kommentarer: