söndag 18 november 2007

Söndagsångesten gör sig påminnd

Föräldrarna är i Taxinge på någon julmarknad (I November?) så jag är helt solo idag. Superskönt!

Håller på och syltar clementiner nu, så de ska puttra i ungefär 45min till. Sen ska jag sätta upp de i glasburkar och in i kylskåpet. Sen får de stå där till nästa vecka innan de är klara.


Hur som helst, blir säkert mums då! =)
_____________________________________________________________________

Har nu ätit, fikat & en hel del både med föräldrar & Viola (Grannen som var med till Taxinge). Ska strax ut och promenera med min far tänkte vi.
Vet dock inte riktigt när det blir, men på en liten stund skulle jag tro. Eftersom jag har min söndagsångest så lär jag ju ändå inte somna i vettig tid & min far börjar inte jobba förrän vid 12, så vi kan vara ute och promenera relativt sent alltså!

Har faktiskt inte gjort något speciellt idag förutom de där clementinerna & lagat lite mat. Vi satte förresten upp en julslinga på balkongen förresten! Jätte fint blev det =)

Förresten en rätt spännande sak som händer på onsdag, men det får ni veta lite längre fram vad det är! =)

Hur som helst, jag skulle ha umgåts med miss Carlsson ikväll sa vi, men hon är lite hopplös att få tag på och på dan skulle jag ha promenerat med Madame Bladh.
Var dock ingen av de som visade intresse av att umgås. Visserligen hade Anna sagt att hon skulle till sin mormor, så hon är ursäktad ;)

Nää, ska nog gå och ge far en spark i häcken och dra ut honom nu. Hörs!

Edit:
Miss Carlsson ringde en gång under dagen och vi bestämde då att vi skulle höras senare på kvällen. Det var efter det som jag inte fick tag på henne. Rätt ska vara rätt

Inga kommentarer: