fredag 19 oktober 2007

Digital Bild

Hej Hej!
 
Har digital bild nu, vilket är så klart alldeles underbart roligt (NAAAT)
Hur som helst, morgonen flöt på förvånansvärt bra och jag är nästan lite rädd för vad som ska hända på hemresan. För så är det i min värld, är det inte 20'000 missöden på morgonen, så kommer dem fram emot eftermiddan.
 
Är grymt hungrig nu, och Emil & Sebbe gick just iväg för att dricka te. Jag dissar som vanligt teet, vilket faktiskt är rätt synd eftersom jag gillar te. Så klart i måttliga doser, hrm!
Håkan (läraren) stängde sedan dörren, och förhoppningen var att de skulle bli utlåsta. Däremot blev de inte det, utan fick komma in. Alla förhoppningar gick snabbt i graven.
 
Nu ska jag fortsätta jobba! Hej så länge


Express yourself instantly with MSN Messenger! MSN Messenger

1 kommentar:

Anonym sa...

Té är gott! Här får du en kommentar :)Jag har inte haft din bloggadress så jag har inte kunnat ;)