torsdag 20 september 2007

Nattrapport

Då sitter man här, lika sömnlös som vanligt... Jag kan verkligen inte förstå varför jag har så svårt att somna på nätterna!?
Är liksom helt omöjligt på något konstigt sätt. Antagligen så beror det på rädslan av att försova sig, eftersom jag sover hur bra som helst de nätter jag inte har någon tid att passa nästkommande dag.
Då är frågan, beror det enbart på ångest? och vart kommer egentligen denna ångest ifrån? Är det att jag har så mycket att göra, men är alldeles för lat för att börja. Eller är det på grund av något annat? I så fall vad? Kan man få hjälp emot det?
Känner att dessa sömnlösa nätter börjar bli aningens uttröttande. Finns ju inte heller något att se på teven.

Nåja, ska göra en kraftansträgning att gå och sova nu!
Hej så länge!

Inga kommentarer: