måndag 13 augusti 2007

Lite sanningar som kom upp idag

Idag har jag varit på promenad med Isabell, vilket var väldigt underhållande =)
Hon berättade någonting för mig som gjorde att jag höll på att få ett slaganfall. Det handlar om min nya skola, Cybergymnasiet.

Här kommer det: Jag kommer inte ha några lov!!

Sedan började jag fundera, och det är faktiskt värt att skippa loven om man får ha hela eftermiddagarna för sig själv. Dessutom skvallrade fröken Carlsson om att det tydligen är en bra skola =D
Jag känner mig mer och mer nöjd med mitt val ju längre tiden går. Jag hoppas verkligen inte att jag kommer känna motsatsen efter att skolan har börjat....

Isabell drog även med mig en sväng senare på kvällen för att jogga. Det gick inte alls bra =(
Dock gick det bättre än vad jag hoppades på, så lite glädje var det i alla fall =)

Nu ska jag sätta mig ner med den klassiska tekoppen framför datorn och snacka skit med folket!

1 kommentar:

Anonym sa...

Detta innebär en minskning utav dina resor till Kiruna med 50%! :(